perjantai 13. elokuuta 2010

"mä haluun tässä elämässä enemmän kuin elää" haloo helsinki - vieri vesi vieri

Tänään on luvassa Järvenpään oma Mannilantien Appro. Tutkinnon suorittaakseen naisten pitää juoda 10 ja miesten 12 juomaa. Alkoholipitoisuutta ei oo määritelty eli holittomallakin linjalla saa mennä jos haluaa. Saa nähdä kuinka monta mitäkin tulee otettua, mutta tavotteena on kuitenkin tutkinto suorittaa.

Eilen vaan olin kotona, kävin kaupassa ja kirpparilla, mutta jokin kärpänen puri mua kun halusin laittautua vähän enemmän kun yleensä. Siispä eilen jaksoin pitkästä aikaa meikata.

Tässä kuvakin eiliseltä:

neule: H&M
toppi: Gina Tricot
hame: UFF (merkki tuntematon)
leggingsit: Seppälä

Voisin laittaa kuvan tältäkin päivältä kun muistin sellasen napata :> Tosin noissa vaatteissa en voi approileen lähtee, kun vyön lupasin lainata kaverille ja hame voi olla vähän epäkäytännöllinen haalarin alla.


toppi: H&M
vyö: Lindex
hame: Seppälä

(hyi kun mun jalat näyttää tosi karuilta tossa kuvassa. rupia ja naarmuja kyl löytyy mutta ei ne ihan noin epämuodostuneet oo silti)

Ei muuta kun baila baila! Jatkuu vielä huomennakin kun on kaverin yllärisynttärit, toivottavasti onnistuu :>

2 kommenttia:

  1. mitä harrastuksia kun noin kiva kroppa ? :)

    VastaaPoista
  2. Musta tuntuu et mun harrastuksilla ei oo hirveesti tekemistä mun kropan kans. Harrastan siis sellon, pianon ja kitaran soittoo, laulamista ja partioo. Nii ja syöminen lasketaan myös harrastukseks. Liikuntaa saan oikeestaan vaan koulumatkoilla ja kauppareissuilla, niin ja käyn parin kilsan kävelylenkillä noin kerran viikossa :>

    VastaaPoista