sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Kalsarisunnuntai

Nimi ehkä vähän hämää, mutta tänään oon ollu koko päivän pyjamassa ja aamutakissa, joten kalsarisunnuntai kuvaa aika hyvin fiiliksiä. Hiuksetkin on ihan likaset - koko päivän oon ollu menossa suihkuun. Tänään ei siis tuu yhtään kuvaa päivän kuteista. Ainiin, sovittelin kylläkin penkkaripäiväks vaatteita, kun en oo vielä ihan satavarma, mitä meinaan pukea sillon. Ikävä kyllä en täällä voi paljastaa ennen kyseistä päivää, miksi aion pukeutua, koska joku meidän koulun ihminen saattaa eksyä lukemaan ja pääsee tietovuoto :< Toivotaan, että pystyn näyttäytymään niissä vaatteissa, joita oon kaavaillut.

Joo, ei penkkareista enempää tähän väliin. Nyt voin kertoo maailman epäoikeudenmukaisuudesta. Tiistaina alkaa koeviikko ja mulla on kolme preliä koko koeviikolla. Preli on siis se kuuden tunnin koe, jossa pitää olla omat eväät mukana, koska ei pääse poistuun ruokailua varten. Koulun paras ruoka on puuro. Oli kyseessä mikä tahansa puuro, se on aina aivan mielettömän hyvää (ja pitäs olla terveellistäkin!), ja sitä on pakko ottaa ainakin yks ihan täys lautasellinen. No sitten tää epäreilu osa: KESKIVIIKKONA ON PUUROPÄIVÄ JA MÄ ISTUN ENGLANNIN PRELISSÄ. Kaveri ilmas empatiansa näin: "tässä jää kyl nälänhätäkin jälkeen huolenaiheena." No ehkä mä selviän, kun on noinkin ymmärtäviä ystäviä 8D


Katselin äsken leffan The Prince of Egypt; se on kyllä tosi hyvä. Upeet musiikit ja hieno piirrostyyli! Ja tietty, kun on kyseessä mun se ainoo historian aikakausi, joka kiinnostaa mua, niin katton Egyptin prinssiä ihan into piukassa. Ja hienosti toi että vaikka on Raamatun tarina, nii silti on mielenkiintonen elokuva varmasti niillekin, jotka ei oo kristittyjä. Nii ja tossa oli helppoo englantiakin, että ymmärsin vaikkei ollu tekstitystä! Kannessa luki että "Kaksi versiota! Puhuttu ja tekstitetty suomeksi!" No, tekstitysvalikosta löyty englanti kuulorajoitteisille, eikä mitään muuta :D Olipahan preppausta enkun kuuntelua varten sitten.

Nyt kyllä pakko mennä sinne suihkuun, muuten unohdan pian kokonaan ja aamulla on aikanen nousu sit. Ainiin, piti vielä leijjjjua: Huomenna on mun viimenen normaali koulupäivä lukiossa!

1 kommentti:

  1. Hei kiva puurotarina ja oon surullinen sun puolesta, et missaat puuropäivän :D Nauti viimeisestä normikoulupäivästä. t. joku sisko

    VastaaPoista