torstai 19. maaliskuuta 2009

Kuvapostaus!

Eilisen asu:
paita: Zara
farkut: Esprit
kenkät: Crocs/Partiokauppa(kelt.)/Sokos(vihr.)


sukkahousut: Sokos

Sitten vaikka korviksista kuva, tai oikeemmin korviksesta. Sain noi siskolta, kun se tuli jenkeistä. Siinä oli muitakin nuottikorviksia samassa paketissa. Ja sain edellisenä vuonna toiselta siskolta erilaisia nuottikorviksia Saksasta tuliaisena. Oonko jotenkin nuotti-ihminen vai mitä tää on? 8D

korvis: Claire's
paita: Marimekko


Sit vielä tänään olin ulkona, tein aika pitkän lenkin, kun oli niin kiva ilma. Okei mulle pitkä lenkki on monelle muulle aika lyhyt, mutta lupasin itelleni että joka arkipäivä lukulomalla liikun vähintään koulumatkani verran. Ja tänään kävin koululla (maol ja laskin tarkistukseen) eli siitä ois jo tullu mun liikuntatarve tälle päivälle, joten kun sen lisäks lähdin ihan muuten vaan kävelylle, nii se oli aika paljon.

huppari: H&M
en tiä oonko ikinä infonnut, mutta
lasit: MiuMiu/Tähtioptikko


Hyi en tykkää näistä kuvista, mutta hiukset näkyy ja talvinen ulkoiluilma välittyy. Koittakaa kattoo noita sillai, että blurraatte mun naaman silmillänne 8)

takki: Esprit
huivi: GinaTricot


Näistä kuvista nyt on näkynyt aika hyvin hiuksia, että vaaleutta on lisää ja punasta myös tyvessä taas!

Ettette vallan kyllästy mun naamaan, laitan nyt kuvan meiän ulko-oven viereisestä nimikyltistä. Mun mielestä se on aika kivakin. Se on puu, jossa lukee varressa meiän sukunimi ja lehdillä meiän etunimet ja jokasen nimen vieressä on yks lintu. Tosin kuvasin siitä vaan oman oksani.


Ihanaa, tänään tuli Oriflamenkin tilaus, mutta nyt en niitä kyllä tähän samaan postaukseen esittele! Joskus toiste sitten, kun oon testannu kaikkia ja voin arvioida, oliko kannattava ostos.

Huomenna tosiaan pitäs kirjottaa lyhyt matikka. Täällä sormet ristissä toivon helppoja tehtäviä ja jotain ihmevalaistumista itelle että osais kaiken. Saa nähdä miten käy.

ps. äikän pisteet 62 (lukiourani ehkä huonoin essee - 35 pistettä - just kirjotuksissa, hyvä minä!) ja enkun pisteet 211 (aineesta 85 eli varmaan lukiourani parhaat enkun aineen pisteet, oikesti hyvä minä!)

2 kommenttia:

  1. Vähän jännä varmaan toi teidän nimipuu juttu :D hitto kun osaan taas ilmaista itseäni.
    Onnee enkusta ja..no..en osaa sanoo mitään muuta rohkasevaa ku että sait ainakin paremman kun minä esseestä! :D

    VastaaPoista