tiistai 17. maaliskuuta 2009

pöllöpäivitys

Oon ihan rakastunut nyt meiän näytelmään! Välillä oli fiilikset sen suhteen vähän down, mutta nyt kun on ollu musiikeista pari mainoskeikkaa ja muutenkin selkeytyny koko www.horna. nii oon innoissani. Näytelmä on siis mittatilaustyönä meiän ryhmälle tehty, ohjaaja kirjoitti sen ja monitoimimies (valo-/ääni-/musiikkimies) kirjotti ja sävelsi biisit. Mulla on oma soolobiisikin ja se menee jo aika hyvin. Eniten ehkä jännää se, että mulla (ja neljällä muulla tytöllä) on yks tanssiosuus näytelmän nimikkobiisissä ja mä kun en oo mikään liikuntaihminen, saati sitten ikinä tanssia harrastanut, niin jänskää aika paljonkin.

omenapuun kukoistusta Roomassa

Kirjotuksia oli viime viikolla äikkä ja enkku. Äikän opettajaa oon koittanu tavottaa tässä pari päivää, mutta se ei oo ikinä vastannu (ehkä sain niin huonon ettei se halua kertoo). Ja enkun tuloksia varmaan perjantaina kannattaa kysellä. En osaa sanoo yhtään että miten kumpikaan on menny, toivomuksena toistaseks päästä läpi :s Perjantaina haasteena ois matikka. En oo laskenut tarpeeksi, joten epävarmana oon kirjotuksiin menossa. Ja tänään kaveri muistutti että torstai-iltana ei paljoo lasketa ellei oo vara-MAOLia ja varalaskinta. eli APUA!

tältä näytin kun menin ideaparkin naisten iltaan
toppi: h&m


Torstaina olin kampaajalla, mutta en mitään erikoista näihin tällä kertaa laittanut. (kun on ollu kauan vaaleet pitkät hiukset ja yhtäkkiä värjää vaikka punavihreiks ja leikkaa lyhyiks nii sen jälkeen mikään muutos ei enää oikein tunnu.) No nyt olikin kyllä pieni muutos, kun ihan vaan vedettiin uus punanen, kun oli jo liian pitkä tyvikasvu. Nii ja toki lisättiin vaaleita raitoja sillai että nyt näkyy päällekin päin että on vaaleeta, kun ennen näky lähinnä vaan alta vähän. Kuvaa voin joskus laittaa, mikäli saan mitään onnistunutta otosta näistä.

Muutenkin kuvaukset hieman jäänyt vähemmälle, kun ei oo ollu tarpeeks edustava fiilis esiintyyn missään kuvassa. Myös kameran muisti on täys ja akkukin loppu. Siispä Rooma<3-kuvia tähän nyt.
turisti Vatikaanissa
paita&laukku: Marimekko
farkut: KappAh
lenkkarit: Adidas/Intersport


high five!
nahkatakki: Lindex
vyö: MicMac


Voisin tähän loppuun laittaan Marjon tyyliin vanhan kuvan itsestäni. Löysin kuvatiedostojen syövereistä omasta mielestäni ihanan keväisen kuvan, joka on viime keväänä otettu meiän kuistilla.

kollari: Benetton
t-paita: Puma
kengät: Vision street wear

2 kommenttia:

  1. Oo hienoja kuvia :)
    Ihanan keväinen tuo viimeinen.
    Daa..se on keväällä otettu marjo..

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos :>
    Joo, mulle tuli siitä niin kevätfiilis että siks oli pakko jakaa se kuva täällä!

    VastaaPoista