torstai 5. maaliskuuta 2009

Tyttö on kaunis ja ystävällinen - minä vihaan häntä.

Elämä on pretty much the same päivästä toiseen, mutta eroavaisuuden tekee se, mikä jakso Täydellisiä naisia on menossa. Toisin sanoen oon ihan koukussa tohon kakkostuottariin, jonka ostin Kuopiosta. Mutta nyt vihdosta viimein vastaan haasteeseen, johon maia mut haastoi.

ELI tässäpä se tulee! 1. Linkitä henkilö, joka haastoi sinut. 2. Esittele päivittäiset spraytuotteesi kuvien kera, esim. vartalotuoksut, hiuskiinteet yms. 3. Haasta 3 tai useampia bloggaajia.
1.
maia haastoi, kiitos hänelle! :>
2. Päivittäin käytän vähän spraytuotteita, joten laitan vaikka kaikki hajuveteni, vaikka vaan yhtä niistä käytän.
JLo:n Love at first Glow -eau de toilette
www professional Infinite -hiuslakka

Love at first Glow'hun ihastuin yli vuosi sitten synttäreinäni, kun ystävät oli ostaneet mulle sellaisen 30ml putelin, aivan täydellinen tuoksu! Ja vuosi sitten ostin Rooman lentokentältä alennuksesta kuvassa olevan isomman pullon. Nyt pikkupullo on matkoja varten ja isoa käytän kotona. En vain ole nähnyt tätä enää missään kaupoissa, joten kun se loppuu, olen pulassa :s Varsinkin talvisin hiukseni tykkää sähköistyä ja kätsästi laukussa kulkee tuollainen pieni lakkapullo (onko se edes pullo, vai mikä se on? :o). Löydän usein tätä lakkaa noin eurolla HairStoren alennuksista, ja koska olen sen pitäväksi ja laadukkaaksi todennut, alekorista nappaan usein mukaani montakin samanlaista pulloa.

Sitten ne hajuvedet, joita käytän harvemmin:

Escadan Rockin' Rio -eau de toilette
Joku Escadan ikivanha kesätuoksu, jonka ostin monta vuotta sitten laivalta. (eka itse ostettu hajuvesi!) Todella makea ja kesäinen tuoksu, siksi käyttö on kovin vähäistä. Ehkä joskus kun lähtee juhlimaan, esim abiristeilyllä oli tätä tuoksua, ja kesällä.

Oriflamen Miss O -eau de toilette
Käytin Oriflamen esitteestä tän tuoksun raaputuspinnan kokonaan, kun rakastuin niin syvästi. Olihan se pakko sitten tilata. Hennon vaaleanpunainen tuoksu, joka sopii girly girlille. Käytän lähinnä söpöilytuoksuna, eli jos on kunnolla tyttömäiset vaatteet tai fiilis on muuten vaan yli-ihku (voi jösses, mikä sana 8D).
3. Sitten haasto-osio. Luulen, että kaikki ovat tämän jo tehneet, mutta esimerkiksi jos Maano ei ole tehnyt, niin teepä ihmeessä! Ja muutkin, jos eivät ole tehneet :>

Joo, se siitä haasteesta. Hee voisin kertoa hauskan tarinan allergiasta/allergioista.

No, mulla on pienenä tullu kyynärtaipeisiin ihottumaa ja mulle määrättiin samat allergiat kun siskolle. Ne hävis sitten murrosiän myötä, mutta nyt on parin vuoden sisällä taas ruvennu jostain tuleen ihottumaa. Reippaana tyttönä sitten varasin ajan TAYSiin ruoka-aineallergiatesteihin (koivut yms oli testattu joskus aiemmin - tyhjin tuloksin). TAYSissa istuin 15min teipit käsivarressa ja sen jälkeen todettiin että mistään ei noussut niin isoa paukamaa, ettäkö olisi allergia kyseessä. Onneksi mulle silti oltiin kirjoitettu sieltä allergialääkepilleri- ja kortisoonivoideresepti, sillä seuraavana päivänä totesin että AAAARHARHGSG MUN KÄSI ON TULESSA! Eli kutisi aivan mielettömästi ja koko käsivarsi oli ihan punanen. Eli mun reaktiot tuli päivää myöhässä. Sepä mukavaa. En edelleenkään siis tiedä, mille olen allerginen, mutta ihottumaa tulee ja lääkkeitä syön. Tietty olen huomannut, että tomaatista tulee joka kerta ihottumaa seuraavana päivänä, mutta en tiedä, mille muulle olen allerginen.

tältä näyttää käsivarret tänään ja kutiaaaaa!

3 kommenttia:

  1. Mun ihottuma ei ole kyl ton näköstä. se on läikistä..mut siinä on myös pisteitä...
    onkohan mulla joku ruoka-allergia myös..
    En tiä koska en oo uskaltanu varata aikaa mihinkään :D

    VastaaPoista
  2. Nii, no mullakin on joskus ollu enemmän semmosta pelkkää punasta aluetta, mutta välillä on tollai pisteillä :s Kannattaa siihen ainakin siihen normiallergiatestiin mennä, jos ei oo käyny siihen koivu/siitepöly/kissa/koira-perussettitarkastukseen. Ja sit kannattaa pitää puolensa kun meinaa ruoka-ainetesteihin aikaa varata kun kouluterkka ei ainakaan mielellään lähettäis.

    Hee joo, haasteet on hauskoja!

    VastaaPoista